On sopar el dia del concert?
29 octubre 2006 per AJP
La nit del concert hi haurà diferents parades per menjar tindreu entrepans calents i freds i a més vindràn dues creperies.
Salut!
29 octubre 2006 per AJP
La nit del concert hi haurà diferents parades per menjar tindreu entrepans calents i freds i a més vindràn dues creperies.
Salut!
bones, com esta el tema de les entrades, nosaltres les comprarem a guixeta, hi haura algun tipus de problema d’aforament? es a dir ens podriem quedar sense entrada?
Hola,
Sempre guardem entrades per vendre a taquilla perque sabem que molta gent no les compra anticipades. Si el tema fos molt bestia i realment vingues moltissima gent, podria ser que s’acabessin (tot té un límit) però si això passes seria perquè realment l’aforament del pavelló estaria ratllant el seu límit. L’any passat ningu es va quedar fora.
merci per l’aclariment, simplement voliem mig assegurar-nos de que despres de fe 100 km no ens quedariem a la porta.
fins dema!
el mateix dia del concert, juga el Barça a les 20:45,
i acabara sobre les les 22:30 o pasades, i el fan per A3,
com a curiositat, que es projectara el partit en alguna pantalla?
o simplement quan acabi el barça, es fara el concert?
Respecte al Barça…
- A Piera faran el Barça a tots els bars, per tant es una opcio. També hi ha una penya barcelonista per qui si vulgui colar.
- Mirarem de començar el concert el mes tard que ens permetin. Ja sabeu que els grups, els veins, … tenim uns limits per començar i per acabar, però intentarem retraçar-ho tant com poguem.
- Estem estudiant de fer el Barça a la pantalla que tindrem a la part exterior del recinte. Si tècnicament ens ha estat possible, demà ho publicarem a la web.
Gràcies.